«

»

Nov 23

Iti iubesti masina? Fa-i o asigurare!

Daca esti unul dintre cei 6,3 milioane de soferi din Romania, mai mult ca sigur ca raspunsul este “DA”. Dovada sunt datele care arata ca romanii sunt mai interesati sa isi asigure masina decat viata sau sanatatea. Cu toate acestea, din totalul asigurarilor auto, doar 47% sunt asigurari CASCO si 53% asigurari obligatorii RCA, ceea ce poate reprezenta un indiciu al faptului ca nu toti soferii constientizeaza beneficiile unei polite CASCO.

Aproximativ 500.000 de brosuri informative au fost distribuite in prima zi a campaniei “Iti iubesti masina? Fa-i o asigurare!”. Ele au ajuns la soferii care au tranzitat principalele intersectii din Capitala si le-au oferit informatii despre rolul si importanta unei polite CASCO si despre masurile de prevenire a evenimentelor rutiere specifice lunilor de iarna.

Campania se desfasoara in perioada 21-27 noiembrie, organizata in parteneriat de CSA – Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, IGPR – Inspectoratul General al Politiei Rutiere si APPA – Asociatia pentru Promovarea Asigurarilor, cu sprijinul principalelor companii de asigurari.

“Suntem constienti ca noi, asiguratorii, avem cel mai important rol in educarea populatiei in sensul asimilarii ideii de protectie prin asigurare si ca este timpul nu numai sa declaram acest lucru, ci sa si actionam. GENERALI Romania a inteles si si-a asumat aceasta misiune. Apreciem initiativa APPA pentru promovarea la nivelul intregii tari a utilitatii asigurarii CASCO, o sprijinim si vom continua sa sustinem orice alte actiuni de educare a maselor, pentru ca dorim sa contribuim la cresterea importantei asigurarilor in viata fiecarui cetatean”, a declarat Adrian MARIN, CEO al GENERALI Romania, unul dintre principalii sustinatori ai campaniei.

Astazi, distributia “Ghidului tau de asigurari auto” se extinde la nivel national, acesta ajungand in marile intersectii din principalele orase ale tarii.

In Bucuresti, soferii vor primi gratuit Brosura campaniei in Piata Victoriei, Piata Unirii, Bd. Dorobanti, Sos. Stefan cel Mare, Piata Universitatii, Eroii Revolutiei, Lujerului, Piata Presei Libere, Iancului, Crangasi, Calea Victoriei, Bd. Iancu de Hunedoara, Piata Romana, Academia Militara, Barbu Vacarescu, Rahova, Tineretului.

Mesajul campaniei este sustinut de Radio EUROPA FM, care va continua sa difuzeze, pana la finalul saptamanii, spotul audio al campaniei, in timp ce spotul video este difuzat pe ZOOM TV, televiziunea digitala ale carei programe ruleaza in statiile de metrou, in universitati, restaurante, baruri, cafenele si in marile centre comerciale din tara.

Proiectul este sustinut de importante companii de asigurari, de brokeraj si nu numai: ASTRA Asigurari, ASIROM, GENERALI Romania, PLATINUM, CITY Insurance, UNIQA Asigurari, ARDAF, GROUPAMA, BCR Asigurari, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, CREDIT EUROPE Asigurari, OMNIASIG, SAFETY Broker.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>